Sunday, July 12, 2009

Kalau Aku Ada Duit :: 01

Rasa macam dah tak sharp lak nak bertitah. Untuk warmup otak, aku letak beberapa benda yang aku ingin beli Kalau Aku Ada Duit. Manalah tahu kot-kot duit ribu-ribu jatuh dari langit kan. Takde la aku nak habiskan sume duit aku beli baju indie kamu "saya sayang mak saya".

Aku mulakan dengan edisi pertama kasut. Beberapa sarung kaki kelas 'mampu-beli' yang membuatkan air liur aku terpercik tatkala melihatnya. Dulu aku penah post 1 kasut Joker tu, so the list is actually endless, expect more to come. Buat masa ini,



Nike rainbow pack 6. Gilebab la kaler~ gay atau tidak bukan persoalan


Lacoste Ibiza


Adidas SB Spring 2010


Puma mid X undftd 24K collection. Sayangnye aku tak pakai high top~


Supra Skytop Bronze Pack - yang ni aku suke kaler dia je


Vaughn Bode X Puma Cheech Wizard Basket II - wow detail bintang-bintang tuh. hahahaha


Nike dunk low - KALER LAGI


MANA-MANA puma suede pun boleh. wahhhhh~!!

kredits:
Kix-files
Highsnobiety
sneakerfreaker
neo2

1 comment:

nurul 'ain zakariah said...

tiru!!! hahaha