Saturday, May 9, 2009

berbakul bukan barbeku atau babi-q

Yay tomok menang~ takde perubahan ape-ape pun dalam hidup aku. haih.. dan biar la lambat update pun kan. bukannye ade follower pun. gagagaga

Baiklah kali ini aku nak stori mori sikit pasal bakul.



Nampak macam bodoh-bodoh je kan bakul. Tapi bebakul ni ade signifikannye dalam hidup aku.. Bakul-bakul berdua ni sebenarnye adelah 'base' kepade hamper hadiah. Ye lah aku bukannye big shot nak dapat hamper mudah-mudah daripada pelbagai organisasi/jabatan. Dua ni je hamper yang pernah aku terima sepanjang hidup aku setakat ini. hahaha




Yang hijau kat belakang tu aku dapat mase sekolah menengah. Team baling selipar aku - team TP (bahase zaman skolah dulu yang bermaksud "tarik perhatian", yang setaraf dengan perkataan "mencapap/mencapub" sekitar tahun 2000-ish) berjaya mengungguli permainan baling selipar sempena Minggu Tradisional anjuran pihak SMKBBB. Pada mulanya kami menang kerana pasukan lawan tak berani muncul pada perlawanan finale, namun dengan penuh ego kami menolak kemenangan itu dan sepakat untuk tunggu sehingga mereka tiba. Sekali hambik kau 3 jam kemudian baru diorang datang. Player aku dah merata-rata mana ntah, yang aku ingat Zamir kat cybercafe main CS. haha last-last kalah lak final tu. sial.. dpt la 2nd prize..

Bakul merah tu pulak diperolehi pada 30 April 2009 (yeah, fresh lagi) sempena ArchiNite FRSB UPM. Ini merupakan 1st time everrrrr aku menang Lucky Draw (bukan lychee draw ye). ho yeah!

Wartawan: Dan ape jadi pada bakul-bakul ini sekarang? Takkan sekadar bakul je kot?
Aku: Oh tidak.. mereka digunapakai sebaik-baiknya... don't worry ;)










Akhir sekali, Crumpler 7 million dollar home adelah WOW~!!!!!!!!!!!


8 comments:

Ilyas Zubir said...

wanbanci kah ini?

ila ni said...

2 je ke dlm hidup kao? sangat tak lychee..

keriangandunia said...

uik? mcmane bleh kantoi bergande nih?? x abes setup/menghias janda (janda berhias) lagi?~?~??~

Azean Azman said...

cantik gambar..

bakul pun bleh nampak macam barang mahal hehe

ila ni said...

orang hebat IT mmg senang nak trace back jejak jejak kao tu ohkohkohkoh

Zra said...

huarghhahhaa...sgt la betol...mengaplikasi semula (guna pkai) berkat penghargaan yg dikurniakan pd kita..huhuuu

yg lebih menrik perhatianku...adalah makhluk2 yg terkandung dlm bakul itu..:- humanghaiii...kan main byk seh kemere u...

nurul 'ain said...

perghhh.......crumpler 7 million dollar home. mahal tu weh!! kaya..kaya..

keriangandunia said...

ila: dah tau dah. feedjit! hahahaha aku dah "celik"!

Zra: er.. sikit je tuh. serius sikit. orang lain punya lagi byk gilos~ aku tak mampu........ yet.

nurul 'ain: mahal KALAU beli 1st hand dari kedai ;p