Thursday, May 28, 2009

Vladivostok (Владивосток) @ vavi montok?

aku. tekanan. hidup.

Dah berape hari dah aku rase jantung selalu berdegup deras akibat tekanan. Nak kata aku berfikiran serabut sampai menggelabah ayam tak boleh duduk diam ke ape, tak jugak. Duduk gaya tenang je, tapi serabut dalaman. Aku anggap macam mild depression ah kot.. Jeles pulak aku tengok Ben Willis dalam cite Cashback. Dia boleh berhentikan masa. Dan dia tak tido. Bila tak tido, dia ada 8 jam extra dalam hidup dia setiap hari. perghhh~

Mungkin ada yang kurang setuju dengan mamat BW nih sebab masa dia hentikan masa (pun intended), dia gunakan masa (ok enough pun already) yang ada untuk lukis gambar bog gadis-gadis hot dalam supermarket.. aku pun tak tau kenapa supermarket dia banyak gile perempuan muda yang hotness. Kalau aku nak buat macam tu memang menyesal sendirian ah. Bogelkan makcik-makcik kat warta?? EUw~ Aku bukan pervy macam Yop Si Buyung ye. Lagi tambah stress ade. hahaha

Kebetulan pulak beberapa hari lepas MM cerita pasal 'zaman kegelapan'.. memang terasa habis ah. Tapi aku tak akan kata yang sekarang ni aku sedang melalui zaman kegelapan, sebab aku dah pernah melalui zaman hidup yang lebih darkness daripada sekarang. Lagi hitam. Lagi pilu. Khairil Azam Pilus? Bukan. Jadi salah satu upacara aku untuk menenangkan minda selain mendengar lagu-lagu pening radiohead (sebab aku tak tau band-band lain yang rare macam 'kamu'), aku baca BLOG NO 1 NEGARA....LAGI TERSOHOR....MILIK DIVA TERGEBUSS.....LAGI UNGGUL....LAGI GAH... TERUS GAH....TERUS JADI BAHAN CAKAP .....MAMAT MAMAT DAN MINAH MINAH.....YANG SUKA MELAYARI INTERNET.......RAJA PELAYAR PELAYAR BLOG U ALLZ.... hilang akal.

Aiseh aku pun dah tak tau nak cakap ape tah tadi.. haih~ aa sedikit update pasal foto comp tempoh hari..Buat masa ni aku berade di tangga ke-2! Terima kasih rakan-rakan yang megundi. LOVE UALLZ........ nak merayu agar undi lagi kat blog ni pun tak guna gak, sebab 5 orang je baca. Ok tak, 4 sebenarnya.... (T_T")

Aku perlukan percutian panjang yang nikmat dan tenang~





Hitam putih yang sentimentalist goyang serabut dan kusut. wau!

Thaipusam belum habis lagi, Batu Caves. 8 Februari 2009
Diana F+ : Agfa APX100 expired








5 comments:

Ilyas Zubir said...

peh keji gila..mengutuk aku diam2..
takpa beb jangan sedih nanti akan bertambah bilangan pembaca blog ang haha

Zra said...

pedulik hapa 4 visitor jer... byk2 sgt pon serabut gak...ia cume angka je semata2...

tp kan...dr sudut mataku yg kurang arif nih...cemana gambar B&W jadik giru 'ger-ger' nye?

Rashid said...

wah..gile bab!!mista blogger~~~yeah!!!

keriangandunia said...

yop: u r king! haha

Zra: betul gak tuh~ err giru ger ger... senang cite serabut la? haha sebab aku amik 2-3 kali untuk satu frame ;)

Rashid: stail ennn~ jom2 bloggerboy!

Anonymous said...

Мы уважаем своих экономических партнеров: америкосов, итальяшек и китаёз.

[url=http://nuns.com.ua/page.php?id=482]incore media[/url]