Saturday, December 26, 2009

Marry keris mas

Tensen betol aku. Harini Lutfi kawin. Dah bajet nak bawakkan hantaran lah ape bagai pakai baju melayu hitam buat peace kat kameraman dan videoman duduk sebelah pengantin supaya muka banyak masuk gambar dan video usik2 pengantin supaya cuak sistem pa rosak salah sebut nama menggeletar senyum puas gembira.... Harini lah jugak kene pegi daftar.

Tak tau nak cakap macam mana. Gembira campur sedih. Suka campur duka masak cuka. Rasa macam Krismas. Oh it feels like christmas. Sebab aku selalu tersentuh bila dengar christmas carol. Rasa sungguh heartwarming. Macam comel je.. mungkin sebab aku tak tau lirik dia kot. Tah kisah sedih ke gembira tak tau.. ah tak tau lah nak cakap macam mana. &^$^&$&$&hg@#!g@#fhDgh##SDgEt4WE6y!!$%^4r&I^$&


3 comments:

amacatlover said...

lutfi rashid dh kawen ye?? taniah2 utk die dh isteri.. huhu

keriangandunia said...

yup. lutfi 6 amanah. main rollerblade+basikal sama2 dengan aku dulu. bergaduh bertumbuk bersaing dalam kelas. masa kecik2 dulu dia no.2, aku no.3. dia pengawas, aku pengawas perpustakaan. dah kawin. huu hiba hiba~

amacatlover said...

ooo.. lutfi ni.. ok2.. hebat korang ye.. xpe, pasni tunggu giliran ko plak ek ;)