Wednesday, February 17, 2010

emo-nolog



Tolonglah jauhkan perempuan ni daripada aku


Ye memang dulu aku suka kau
Ye memang dulu aku mengagumi kau
Ye memang dulu aku selalu memikirkan kau

Tapi tu DULU

Dulu aku suka tengok hasil-hasil kerja kau
Dulu aku kagum dengan kebolehan kau
Dulu aku selalu ternanti-nanti akan bila masa untuk bersua


KINI TAK LAGI

Kini hasil aku mungkin sudah setaraf dengan kau
Aku juga boleh buat apa yang kau buat
Mungkin lebih bagus

Kau dah tak special

Tolonglah berambus (naik brabus?)






Nigella Lawson


gambar cilok tmcentertainment.co.uk



Jangan muncul di cenel 707 lagi, ya?

Mungkin aku mahu tengok Megan McCormick bercomel-comelan di serata dunia sambil tersenyum libur di Globe Trekker

Mungkin aku mahu tengok Bear Grylls bersama kameraman menentang elemen persekitaran untuk menerus
kan kemandirian di Man vs Wild

Mungkin aku mahu tengok Andrew Zimmern cuba makan benda-benda yang loya lagi menjijikkan tapi tak mampu makan durian di Bizarre Foods

Mungkin aku mahu tengok Mike Rowe melakukan Dirty Jobs mencuci loji pusat pemprosesan usus babi sambil menerangkan tentang fizikal geoduck


Yang pasti aku tak mahu tengok kamu lagi...

sebab aku pun tau lah nak buat brownies!



Nyumi nyumi

4 comments:

Anonymous said...

BANYAK GILE BROWNIES??? kenape haritu dapat 1/12 je? kecewa kecewa

keriangandunia said...

hoh. dapat 1/3 ok! daripade awal2 cakap nak "satu cupcake" kan. ha

happy besday! =)

Anonymous said...

upload some more plez..!!

keriangandunia said...

thanks mike. (cewah bajet mike rowe datang singgah bagi komen)