Tuesday, March 9, 2010

Ni apahal ni?

Ni apahal ni sumorang lompat-lompat parti ni? Jadi trend pulak kan. Semua berita jadi trend. Waktu trend buang anak, maka ramai-ramailah pakat buang anak. Waktu trend lompat parti, menjadi-jadi pulak orang lompat parti.

Ni apahal ni cerita-ceriti online kat facebook dan blog pun asik masuk suratkhabar? Garisan yang memisahkan alam maya dengan dunia realiti dah semakin pudar. Maknanya blog dan facebook pun dah 'lompat' menjadi media mainstream? Kalau dari dulu macam ni, mesti akan ada headline suratkhabar #Kampung DALnet digodam oleh bmIRC atau Pengguna undernet lebih macho?

Ni apahal ni aku berpolitik ni? Eh tak lah. Mana ada. Haih..

Ni apahal ni?

Foto kredit: apip @ momok tomok

Fairuz Selamat (penyanyi kumpulan ANTZ ke QFACE dulu tu) featuring "The Alumni".

4 comments:

Ilyas Zubir said...

astar tu apa?
alor star?

keriangandunia said...

haha xdapek ah alostar. astar tu "Kolej Pertama" kat UM. aku pun taktau apa maksud dia. haritu dia ada tunjuk corporate video, tapi laju nak mampus, xsempat baca. tapi aku rasa astar tu maksudnye asrama tunku abdul rahman kot

Ilyas Zubir said...

hahaha fak gilaa..
2nd time aku tgk gambar tu baru aku perasan muka ang di layar besar..
belagak gilaaa

Ilyas Zubir said...

hahaha fak gilaa..
2nd time aku tgk gambar tu baru aku perasan muka ang di layar besar..
belagak gilaaa