Saturday, July 10, 2010

deutschland tetap uber alles! @#%@#%@#%%@#%#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terlalu banyak konspirasi dan teori yang berlegar-legar di udara... nak ambik kisah pun dah tak larat. Paling kuat pasal rasuah ah. Dan bagaimana bookie-bookie boleh setup baekk punya nak pastikan boleh menang judi odds besar. Sampai tahap khurafat dah orang percaya kat sotong Paul tu. Nak muntah dah dengar nama dia.. Aku pun mula-mula tak percaya benda mistik boleh pulak nak tentukan game.. tapi... tiba-tiba terdetik kesangsian dalam hati aku....... kebanyakan kaki-kaki judi ni dari Asia. Diorang yang control game. Bukan rasuah dah. Ini..... ini mesti BLACK MAGIS.. ilmu hitam!!

Bila ditonton match Germany-Spain tempoh hari memang sumpah kecewa tengok SuperGermany main macam haromm.. Masa beat England+Argentina punya lah power. Nak kata Spain terel sangat pun bagi aku tak jugak . Sebab Germany sendiri yang nampak macam taknak main. Dapat bola, passing macam bodoh, tak boleh hold posession langsung. Ozil jatuh dekat-dekat penalti box takde orang RRRAAAAGGGGEEEEEEEEE pun... semua diam bodoh je. Pasrah. Macam tak ada semangat macam tak ada matlamat. Banyak kali jugak aku tengok replay match tu nak pinpoint apa masalah Germany. Setelah 264 kali menonton gol PuyolPendek barulah aku tersedar. Aku dah nampak satu unsur yang aku yakin menjadi punca Germany kalah. Nak disebut kang aku takut anasir tu menghantui aku pulak... tapi memang aku dapat sense something di situ... terlalu misteri.. tengok lah sendiri


nampak tak???


















klik la tengok gambar besar..
NAMPAK TAK?






















APA DIA BUAT KAT SITU??????????????????????????
APA DIA TENGAH BUAT TU????
@#$$@%$#%$!%^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ILMU HITAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Bidadari said...

padi sewel. haha

mr_bread said...

hahahhahaaaaaaa!!!!!
ko ni dah terpengaruh ke ape??
hahahahahaaaa!!!!!

t E d said...

terimala hakikat.haha

keriangandunia said...

hakikat betapa dahsyatnye ilmu hitam, dan betapa worldcup begitu bermakna buat bookie2 sampai sanggup menggunakan jalan yang keji lagi terkutuk hanya demi kerna wang ringgit. hahahahha

germany for world cup 2014!!!!